četvrtak, 4. lipnja 2009.

Želje

Danas sam godinu dana stariji.
U godini koja je iza mene dogodilo se puno divnih stvari. Na žalost bilo je i ružnih stvari koje želim zaboravit.
U godini koja je pred menom želim si konačno sredit život, ustrajat u nekim projektima koje sam počeo i koje ću uskoro započet. Možda naći konačno srodnu dušu. Htio bih se manje zatvarat u sebe. Nadam se da ću i poslovno puno toga dobrog napravit mada sam na putu da do toga i dođe.
U godini koja je iza mene stekao sam jako puno prijatelja. Nadam se da ću ih sve i zadržat i da ću biti puno bolji prema njima.
Želim bratu da se konačno oženi i da ako Bog da, postane tata.
Znam da me Bog prati i da je uz mene.
Vjera mi puno pomaže u životu.
Pisanje me opušta i konačno sam razdvojio neke stvari koje sve ne zanima u nekoliko blogova tako da sam postao dostupan svima i sve ima svoju smisao.
Hvala svima koji pratite ova moja pisakanja i koji me razumijete.
Neki dan sam otvorio i dvanaesti blog. :-) .

Nema komentara: