nedjelja, 20. studenoga 2011.

Krist Kralj - Christkönig

Danas je blagdan Krista Kralja.
Mnogi su se odrekli vjere jer to nije u modi.
Ja se vjere nikad neću odreći je to me nosi.
Dali je Bog i tvoj Kralj?
Pitamo se koliko nam on znači u životu?
Iako sam, sam vjera je ono što me nosi.
Svaki dan trebamo reći Bože Hvala Ti?
Koliko njima znači Bog?
Mnogi kaži puno jer im je on jedina svijetla točka u životu. Njihova utjeha.
Dolazi nam advent?
Dali ćemo se opet odricat ili radit dobra djela.
Ja ću radit ovo drugo.
Blagdani su za mene počeli jer sam počeo izrađivat čestitke kojima ću mnoge obradovat.

Heute ist das Fest Christkönig.
Viele haben sich vom Glauben losgesagt, weil dies nicht mehr in Mode ist.
Ich werde mich nie vom Glauben lossagen, weil mich das trägt.
Ist Gott auch dein König=
Fragen wir uns: wie viel bedeutet er uns im Leben?
Auch wenn ich alleine bin, so ist der Glaube das, was mich trägt.
Jeden Tag sollen wir sagen: „Gott, danke dir!“
Wie viel bedeutet ihnen Gott?
Viele sagen: sehr viel, da er der einzige helle Punkt in ihrem Leben ist. Ihr Trost.
Es kommt der Advent.
Werden wir wieder auf etwas verzichten und Gutes tun?
Ich werde das zweite tun.
Die Feiertage haben für mich angefangen, als ich damit begann, die Glückwunschkarten zu machen, mit denen ich viele erfreuen werde.

Nema komentara: