subota, 3. siječnja 2009.

Pater Luka Rađa

Za danas sam mislio napisat nekoliko postova ali sam odustao.
Tema je moglo biti puno. Pokušavam da svaki dan napišem misao dana.
Danas sam u nekoliko SMS poruka kontaktirao mog prijatelja, patera Luku Rađu.
Predložio sam mu da pokrenemo nešto novo. Mobilni blog.
Taj blog imaju rijetki i ja ga preko TELE2 mreže ne mogu aktivitat.
Malo prije mi je javio da od toga odustajemo jer dobiva novi laptop i da će mu se na njemu sve aktivirat.
Moram priznat da mi je bilo lakše kada mi je to javio jer još uvijek naši operateri nisu pokazali interes da se to može aktivirat.
Inaće volim otić kod njega na razgovor, mada mi i njegova SMS propovjed puno pomaže. Inaće spletom okolnosti od kolovoza prošle godine nisam bio kod njega.
Inaće ja i Luka se poznajemo več skoro 10 godina jer sam povremeno odlazio kod njega na vjeronauk u Palmu, zajedno sa ekipom i s njim pokretao kamp za mlade Modrave, nakon nesreče pokrenuo njegov poznati blog i puno toga.
Spojila nas je Drina Čavar koja je sada misionarka u Ekvadoru i koja me je jednog dana zamolila da pokrenem njegov blog, što sam ja i napravio. Taj blog i dan danas živi i on ga piše.
Što na kraju napisat. Drago mi je da sam u ekipi koja je zadužena za njega i da uskačem kad mogu.
Koji put u teškom sitvacijama se sjetim njega i njegovih SMS propovjedi.

Nema komentara: